Pages

ORYSENSE

Orysense

TAG Q.

tak pernah saya jawab soalan begini..tapi boleh lah...untuk update blog kosong ni..thanks to nisa sebab bekalkan soalan..hehe

1. Benda paling penting dalam hidup anda?
hmmm...keluarga,kawan-kawan,tunang,duit.hehe

2. Barang terakhir yang dibeli guna duit sendiri?
skin79 BB cream

3. Tempat perkahwinan pilihan dan tema?
palace of the golden horses..garden wedding la...siapa suruh tanya..lala..tapi itu hanya impian...saya buat dirumah saya lah...tapi kalau boleh..mahu tema dalam taman lah..

4. Adakah anda sedang bercinta dengan seseorang?
bercinta, sudah terikat dan bakal dimiliki.

5. Tempoh masa mencintai si dia?
tak perlulah saya nyatakan.

6. Tempat date?
summit usj, alamanda putrajaya

7. Novel / buku / majalah yang terakhir dibeli?
akukah cinderella itu?

8. Nama penuh anda?
salhah bt md suhot

9. Antara Mak / Ayah mana lagi mesra?
mak.

10. Nama orang yang betul betul nak jumpa?
....hmm....

11. Adakah anda basuh baju sendiri?
80-20

12. Tempat yang betul betul nak pergi?
jepun

13. Hug or kiss?
dua-dua

14. Tiga perkara tentang orang yang tag anda.
tiada siapa tag.saya saja mahu jawab..tapi orang yang jawab Q ni sebelum saya adalah:
comel
cam whore
kuat berjalan

15. Lima benda yang anda sayang.
handphone,lappy,camera,sketch book,komik

16. Lima lagu kesukaan.
banyak lah..lebih dari 5

17. Bila tarikh lahir dan sambut kat mana birthday yang lepas?

22 november.alamanda putrajaya dan plaza alam sentral.

No comments: