Pages

ORYSENSE

Orysense

::RANDOM POST:: ECOTOOLS:BERUS IDAMAN AKU

dah lama juga aku ada ecotools ni..betul-betul sebelum aku kahwin hari tu..dah lama aku teringin nak ada limited brush ni....
ecotools by alicia silverstone
ada 3 berus dan 1 lash and brow groomer..stippling brush tu setanding dengan mac 187.betul.....

ada tanda tangan alicia silvestone

bunga ni kononnya dia lukis sendiri.

dan ecotools eye brush set.
.....
.........
.................

dah banyak kali aku cuba ubload gambar..tapi....

og..pada yang tak tau, produk-produk ecotools ni earth friendly dan animal cruelty free.
handle berus dari buluh.(buluh kan cepat besar)
pemegang bristle tu dari aluminium yang dikitar semula.
brislte tu sintetik.bukan bulu binatang(tak payah risau kot dari bulu binatang 'tu' kan?)

maaflah..entri aku kali ni bahasa rojak banyak..hehe
sebab aku beli dekat SHINS, harganya agak mahal lah..

No comments: