Pages

ORYSENSE

Orysense

DILEMA WANITA...LAH SANGAT...XDD

okey, dah lama tak update. dah tak ada cerita...hehhehe..
bukan tak ada..cuma aku selalu kepenatan untuk menaip(alasan!)
sejak berbadan dua ni memang aku selalu sangat penat. jadi aku lebih suka berehat dari buat benda-benda lain..mak aku kata kena banyak-banyak bergerak, buat maternity exercise, jangan asyik nak tidur je...
masalahnya, aku stress kat tempat kerja. aku stress dalam perjalanan balik kerja. aku hilang selera makan. aku tak tahan bau buku dekat pejabat aku...semuanya buat aku rasa penat.(mengeluh tak baik...)
tapi itu lah dugaan..apa boleh buat...aku terima semua..(hak tui!! XD)

projek kertas model PMR, UPSR, PKSR adalah projek terakhir aku di tempat kerja. selepas ini aku tidak akan bergelar DTP typesetter cum designer lagi. tiada lagi stress....tapi stress sebagai suri rumah tangga akan bermula!!

1 comment:

kayna said...

wahhh good luck.. ahaks