Pages

ORYSENSE

Orysense

MIVVA : LOVE IS IN THE AIR

sebenarnya kan, sepatutnya entri ni patut aku buat awal-awal lagi, tapi terlampau banyak sangat aral melintang dan menegak di sana sini...lagi-lagi naufal ni tak boleh tengok mama dia buat kerja lain selain melayan dia seorang. aku alih mata dari dia pun tak boleh..manja sangat....

eh maaf..sempat juga bebel pasal naufal..ekekekeke...

*adeh lamanya nak tunggu gambar habis upload...*

mula-mula tau pasal beauty box ni, daripada beuty blogger juga..lepas tu terus gatal tangan nak cuba juga...lagipun kan, MIVVA ni adalah beauty box termurah. RM38 (termasuk penghantaran) untuk sekali langganan. tapi korang boleh pilih nak langgan 3 atau 6 bulan pun....atau korang boleh pilih bulan-bulan tertentu yang korang rasa istimewa untuk korang, hokey?

sengaja aku pilih februari untuk beauty box pertama aku. sebab terkenal dengan bulan cinta (aku tak sambut valentine) dan bulan ni juga raya cina.

aku dapat mivva ni agak lambat, sebab masa mivva dihantar oleh encik posmen, aku tak ada kat kampung. huhu...tpi tak pe..sebab dapat juga bukak minggu depannye..ngeh3x...as expected, cantiknya kotak pink ittew..(kataku dengan gembira)


abaikan lantai rumah yang tak lawa tu..

barang-barang dalam kotak ialah:
1. Nature Lab Refreshing Body Whip
aku belum cuba lagi body whip ni. tapi baunya wangii!

2. Beautymate Purifying and Brightening Nano Toner
aku selalu skip toner dalam penjagaan wajah sebab aku tak suka rasa pedih bila pakai toner tapi toner beautymate sesuai pulak dengan kulit aku. baunya pun wangii!

3. Murad Vitalic Pomegranate Exfoliating Mask
tak cuba lagi jadi tak tahu best ke tidak.

4. Paul Penders Natural Cream Lipstick
aku suka warna lipstick ni. walaupun ni lipstick matte, tapi, tak mengeringkan bibir. oh. aku dapat warna mulberry.

5.Skin79 White Reviving Miniature
tak cuba lagi. tunggulah dulu. lagipun aku tak la heboh nak cerahkan kulit..hehe..

dalam banyak-banyak barang dalam gambar, aku baru berpeluang guna 2. toner dan lipstik paul penders tu...dan aku suka dua-dua!! gula-gula marshmallow tiada dalam gambar sebab dah selamat masuk perut sebelum aku sempat tangkap gambar. muaaahahahaha!! sedap sangat...ngeh3x..

apapun, mivva feb memang best sebab dapat 2 item yang full size. nanti kalau ada peluang (dan fulus) nak langgan lagi. tapi untuk november mesti langgan. hadiah untuk diri sendiri maa!

nak langgan? boleh klik sini

2 comments:

meowwmania said...

masih blur pasal mivva box nih tp box dia mmg comey heheh

Unknown said...

kan?comey je kaler pink. mivva box dalamnye ade barang2 kosmetik lain2 brand yang sample size. tapi kalo nasib baik bole gak dapat 1 atau 2 barang yang full size. cumenye, kite takkan tau ape kite dapat dlm box tu selagi tak sampai kt kite