Pages

ORYSENSE

Orysense

::RANDOM RANT:: OBSESI

Assalamualaikum. Hai.

Esok aku off day. Dan tiba² aku ada mood nak update blog. So.....here an update.

Nak sembang sikit pasal obsesi. Apa tu?

Obses, bukan obes okey.

Obses ni adalah satu kesukaan melampau terhadap satu² benda atau perkara. Contohnya, kucing. Kalau boleh, nak pelihara semua jenis feline famili yang ada. Dari domestic sampai pure breed. Semua benda berkaitann kucing kau nak ada. Even cat ear headbang pun sanggup diy, haaaaa....

Aku ada beberapa perkara yang aku memang suka sangat. Tapi semua tu tak boleh lawan dengan Ku punya obses terhadap makeup.
gambar gugel je

Lemah wei tour barang² makeup kat 11st, hermo, althea....nangis!

Selalunya, tiap kali browsing barang mekap, aku kena ulang² yakinkan diri yang aku tak perlu itu..aku tak perlu ini....

But always end up buying something. Pastu bila dah beli, menyesal, sebab tak tau bila nak pakai. Aku kerja jaga timbang sawit je pun. Karang kalo mekap sungguh² orang ckp aku nak ngorat orang pulak....haih....

Tu la kisah obsesi ku. Ecewah..tak pelik pun. Sebab setiap orang ada kegilaan tersendiri kan. Yang gila kasut, handbag, baju, tudung, gagjet elektrokik, games...

Untuk aku, tahap obses ni masih mampu la aku tampung sikit², asalkan aku tak ada duit dalam bank. Lalalalala....

p/s: apa pula obsesi korang?

No comments: