Pages

ORYSENSE

Orysense

CONTEST HARI RAYA


salam hari raya...belum terlewat kan..untuk ucap selamat hari raya...yalah..walaupun follower saya empat orang sahaja tapi oklah dari tiada yang nak baca cerita suka suki saya yang bukan gossip ni...

entri ini khas untuk contest yang dianjurkan oleh seorang blogger yang menggelar dirinya bOo bOo
terima kasih sudi invite saya untuk contest anda ya...



senang saja nak join contest ini..syaratnya, wanita bertudung dan bergaya pada hari raya..simple. upload gambar maksima 2 keping..itu sahaja...mudah kan?

ok lah...saya pun tak mahu buang masa banyak sangat...jadi..mari lihat gaya raya saya!



woops!sudah cukup limit..
hehe...
mereka adalah kakak-kakak saya...comel kan??

gaya saya pagi itu memeranjatkan mereka...haha...jenuh saya nak jawab soalan mereka semua..
yalah...tanya macam mana pakai lah..susah ke senang...sampai mereka berkenan pula dengan inner saya..ahaks!!pergi rumah orang pun orang pandang-pandang..macam artis rasanya... hikhikhik....

apapun yang penting saya selesa dengan apa yang saya pakai...kan?

2 comments:

ezan said...

wah, cantik2 kreatif pakai inner ngan headband :)

good luck :D

Unknown said...

thanks!!
:)