Pages

ORYSENSE

Orysense

CYLEINA ORGANIC OATS & HONEY

baru-baru ini beli sabun pencuci muka....
organik ya...bukan drugstore punya ya....

kenapa saya beli sabun ini?
  • 100% organik & buatan tangan(merujuk pada laman webnya lah)
  • saya perlu bersihkan muka saya dari sisa mekap setiap malam sebelum tidur
  • kandungan madu dan oat;sama dengan rutin saya sekarang, guna madu
  • tak mahal sangat, jimat, boleh potong kecil-kecil
  • tak ada bahan kimia
dimana saya beli?
saya sangat-sangat puas hati dengan sabun ini dan saya cadangkan sesiapa yang ada masalah kulit, lebih baik berhenti guna pencuci muka yang kebanyakannya ada sodium laureth sulfate
(penyebab kanser dengan penggunaan jangka masa panjang)
lagipun..tiada perubahan seperti yang dijanjikan pun....

*saya mahu syampu rambut organik!



3 comments:

Mariella Liyana said...
This comment has been removed by the author.
Mariella Liyana said...

Eh...baru perasan entry ni :)))

Glad to know that you loved it ;)
Thanks for your support, dear...

<a href="http://organic-beaute-skincare.blogspot.com/>~Organic Beaute Skincare by Mariella~</a>

Unknown said...

welcome :)