Pages

ORYSENSE

Orysense

CONTEST:MY DREAM WEDDING(bukan aku memang nak kawen ke??)

ahaha...kali ni aku(rasanya dah sampai masa aku tukar kata ganti nama dalam blog ni) nak join satu contest yang aku kira menarik juga..terutama untuk kaum HAWA la kan.

maklumat lanjut klik dekat link atas banner.ok? 

dah namanya perkahwinan impian..maka kamu-kamu-kamu boleh berangan tak ingat dunia tentang perkahwinan  masing-masing..okey?

aku nak perkahwinan aku dalam taman. terutamanya time akad nikah tu.
bayangkan kita ada satu wakaf atau pelantar besar kat halaman rumah yang dihias lawa untuk tujuan pernikahan. orang ramai boleh tengok tak payah berhimpit-himpit.buat sesak otak je. lepas tu bila saksi kata sah! ramai-ramai amin kan...weee..best taw! agak-agak mak aku kasi tak kalau aku nak buat macam tu?

*wakaf lebih kurang macam ni la aku nak.kira wakaf merangkap pelamin.

okey..bab sanding-sanding memang tak pernah masuk dalam senarai angan-angan aku.betul.aku tak tipu. tapi angan-angan nak ada pelamin cantik memang lah ada.tipu lah kalau kata tidak kan?
aku nak pelamin style dalam taman. walaupun indoor, tapi konsepnya mesti nampak dalam taman. konon macam fairy garden...sweet..kan?

baju?
untuk baju nikah aku nak kurung moden je. kurung pahang pun nampak cantik juga kan?
(simple betul angan-angan)
ya..simple..sebab aku seorang yang simple. aku tak suka benda leceh-leceh.
untuk majlis sanding, aku nak dress.tak mau kebaya moden leret-leret lantai. lace penuh sebadan.
kalau boleh aku nak nampak unik pada hari perkahwinan aku.unik,tapi remarkable
*unik kan?

bunga nak pengang definitely carnation!aku sejak dulu minat carnation!sebab carnation lagi tahan dari ros!

dan kad kawen....oleh sebab aku ni designer, maka kad kawen adalah rekaan aku sendiri.
aku lebih sika yang simple..macam ni
atau
*cool eh?macam jemputan dari istana!walla weh!

kamu semua dah nampak warna apa yang muncul dalam impian aku kan?warna tulah nanti aku nak pakai untuk tema aku..sweet spring fairy and romantic!ecewah!

ya..angan-angan aku tak besar sangat untuk wedding aku...sebab aku tak mau berangan terlalu tinggi.takut kalau tak dapat, nanti sedih wooo...so aku berangan sikit-sikit, dan akan berusaha nak capai.

jadi untuk contest ni aku nak tag
nisa kay

2 comments:

YMC said...

terima kasih sangat sebab join contest ini . Yaya follow blog ini balik okeyh Thanks for support my blog .

jap nak tanye , akak betul2 memang dah nak kawen ke ? ( balas dekat blog yaya ye )

Anonymous said...

I think this is one of the most important information for me. And i am glad reading your article. But should remark on few general things, The website style is perfect, the articles is really nice