Pages

ORYSENSE

Orysense

LAGENDA 17

cuba teka apa saya nak sampaikan?
ehehe...
okeylah...tak payah susah-susah nak teka...
sesiapa yang kerja di kawasan sekyen 13, shah alam tahu kot...apa maksud LAGENDA 17 ni...
nak-nak kaki-kaki bola sekalian..kan?
LAGENDA 17 ni adalah restoran ye....
owner: Zainal Abidin Hassan
nombor jersi:17
menu special: nasi ayam hainan

pendapat saya?
restoran ini cool.
interior cantik.paling penting, bersih.
makanan pun boleh tahan sedap..nyam!!
bagi yang suka nasi ayam, ada dua pilihan ayam.
roasted atau steam
(siapa yang sedang berdiet, ambil steam.sah tak berlemak)
mula-mula tengok nasi macam sedikit, tapi bila dah makan, kenyang .
Alhamdulillah....

dua kali makan kat situ,
belum berpeluang jumpa dengan tuan restoran..

lagi review tentang LAGENDA 17,

maaf...tiada gambar...
(malas nak muat naik sebenarnya...kuikukui)

2 comments:

eJAI said...

Salam, terima kasih kerana sudi bersinggah ke teratak buruk saya tu. Siap letak link lagi ke blog saya. Terima kasih byk2...

Salhah Suhot said...

sama-sama :)
terima kasih singgah!