Pages

ORYSENSE

Orysense

DENGAN KUASA MEKAP...

AKAN MENGUBAH WAJAH MU!
(sila buat intonasi sailormoon semasa baca)

aku terdetik nak karang entri kali ni selepas officemate aku tegur muka aku nampak tak berseri(aku tak ingat bila)..haha..memang pagi tu, aku langsung tak letak apa-apa pada muka aku, walau seoles lip bloom(tapi rutin biasa tone dan pelembab adalah)..

nampak tak...betapa kuasa mekap mempengaruhi penampilan kamu di mata orang lain..
bukan la aku bermaksud, kita kena mekap tebal-tebal, tapi sekadar olesan nipis lipstik atau lip gloss pada bibir membawa perubahan yang besar pada wajah kita. cukup untuk dipandang segar dan bertenaga, itu sudah membuahkan keyakinan dan paling penting, nampak terurus, kan?
kalau wanita yang dah bersuami, nak berhias, janganlah berlebihan..cukup sekadar untuk menjaga nama suami..tentu bangga encik suami, kalau orang puji isterinya tampil segar, suami nak bawa jalan-jalan pun tak segan kan??

XD!!

p/s:pendapat peribadi aku sahaja..

4 comments:

EZAN IDMA said...

yup betol. kalo tak pakai celak mst org ckp puct hee. boleh mekup tp berpade2 kan.
salam aidil adha :)

Salhah Suhot said...

@EZAN IDMAbetul3x..over is bad..as well as too less...hihi..

cik chinta said...

tu r psl..nk tanak kn spend ms gak nk touch up. sbb da terbse g kje gtu. klo skli terskip x pki. kn tego berabis..huhuhu

Salhah Suhot said...

@cik chintataw xpe..last2 sekarang at leat pki lipstik..tu dah abes malas dah la tu.