Pages

ORYSENSE

Orysense

::RANDOM RANT:: SIANG TERBAYANG-BAYANG MALAM TERMIMPI-MIMPI

anak kucing menggelupur di tengah-tengah jalan raya.

aku rasa sangat-sangat menyesal tak berhenti. bukan aku yang langgar. mungkin motorsikal. sebab anak kucing tu masih sempurna. tapi keadaan sangat tak mengizinkan aku berhenti. dengan anak yang sedang menyusu sambil aku memandu(bahayanya!) dan kedudukan jalanraya sedikit berbukit, tak mungkin aku nak membahayakan nyawa anak aku sekali, kan?

tapi akibatnya, aku terbayang-bayang....

2 comments:

Kakzakie said...

Mungkin memang dah ajal kucing itulah Su.. nak buat macam mana memang kadang walau tak sengaja kita susah nak lupakan apa yg terjadi...

Salhah Suhot said...

tu lah...masa tu memang berbelah bahagi sangat....