Pages

ORYSENSE

Orysense

::IKLAN:: ONEXOX, TELCO MURAH LAGI JIMAT

Assalamualaikum. Hai


Aku first pakai handphone masa study kat politeknik. Tahun 2003. Telco 1st? Timecel kot. Masa tu cuma ada postpaid. Tapi sekejap je guna. Pastu terminate.
.
Student. Mana mampu nak bagi komitmen.
.
Lepastu, aku beli starter pack celcom xplore. Khas untuk perkhidmatan sms yang agak murah. Masa tu. (Dulu celcom keluarkan 3 jenis starter pek. Xcel, xceed, xplore)
.
Lama aku setia dengan celcom. Walaupun ada pakai telco lain, tapi nombor celcom tu tak pernah mati. Aku sayang, sebab nombor pertama yang aku betul² guna.
.
Tapi sekarang, aku dah beralih arah. Sebab zaman dah maju, dah boleh kekal nombor lama walaupun pakai telco lain, aku pun tukar telco, tapi masih dengan nombor lama. Dan telco yang aku pilih, ONEXOX.
.
Kenapa tukar? Kata setia?
.
Ada beberapa sebab.

  1. Onexox menawarkan penjimatan.
  2. Tiada caj tersembunyi. Jaminan tiada kredit dicuri.
  3. Data internet pantas, tanpa capped speed walaupun kuota hampir habis.
  4. Tiada pay per use(ppu). Data habis, tiada internet. Kredit selamat.
  5. Tempoh sah yang panjang bila kekal nombor lama.
  6. Starter pek murah
Serius sejak guna onexox, kredit aku tak pernah hilang tiba². Kalau kena kat tempat yang line clear, data memang laju. Tengok video rileks je. Takde buffering langsung! Paling best, kalau call yang termasuk ke voicemail, caj panggilan cuma 5 sen. Sebelum pakai onexox, memang kopak la kalau call masuk voicemail. 28sen kot!
.
Memang puas hati.
.
Berminat nak cuba?
Whatsapp 0192547554.
Strictly whatsapp only.

No comments: