Pages

ORYSENSE

Orysense

::RANDOM RANT:: RINDU ANAK

Assalamualaikum. Hai.

Malam ni aku tidur tanpa Sakinah buat kali pertama.
.
Walaupun aku skroll down fb, ig...tapi dalam otak dok teringat kat budak kecik tu...wuuuu...
.
Ok. Aku rindu dia. Aku rasa pelik tak bf dia.
Walaupun budak ni selalu wrestle aku, tapi aku tetap rindu dia.

Till then. Tata.

2 comments:

Aty_Fared said...

mesti lah rindu..dah selaman ni dari abby dok berpeluk jer kan tido.. :) pernah rasa dulu..masa beranak anak kedua ni.. fes time pisah ngan si abang nya.. rindu separuh nyawa..pakkal jer lah sakit tak ley nak hengat sangat..heheh

Salhah Suhot said...

Tu la. Dah la bengkak susu plak. Tak expect nak bengkak susu, sbb sakinah dah nak masuk 2 tahun..
.
Tapi sebab ada hal, memang terpaksa tinggal dia masa tu. Sampai rumah memang cari dia dulu. Sakinah pun menyusu cam nak balas dendam je..haha..