Pages

ORYSENSE

Orysense

::REVIEW:: DHERBS COLLAGEN LIPSTICK

Assalamualaikum. Hai.

Nak tau tak, entri kali ni ditaip pada pukul 3.13 AM? Aku tak boleh tidur. Jenuh sudah pujuk mata. Jadi, alang² tak tidur ni, baik la aku selesaikan taip benda yang dah lama tersadai dalam draft ni ha...
.
Aku ni senang terpengaruh dengan iklan. Nak² iklan produk kosmetik. Siyes aku ada satu ketagihan untuk mengumpul mekap...hahaha...
.
Ekceli, lipstik kolagen d'herbs ni dah lama dah aku pakai. Siang malam aku guna. Sebab lipstik ni memang lembabkan bibir.
Aku punya dah buruk. Ni dari encik gugel.

Lipstik ni sebenarnya duduk dalam kategori magic lipstick. Bertukar warna setelah disapu ke bibir.
.
Kalau ikut description dalam flyers, lipstik ni bertukar warna ikut suhu badan dan darah.(tapi sebenarnya tak betul tu. Aku akan cerita dalam segmen fakta vs auta nanti.)
.
Lipstick ni berfungsi untuk melembabkan bibir, sekaligus merawat dan mengurangkan kehitaman pada bibir. Ada orang pakai sebulan pun bibir dia dah kurang hitam.
.
Paling aku suka, warna pink yg terhasil lepas sapu lipstik ni adalah sangat natural. Pink dia tak melampau. Nampak inesen je pink dia.
Gambar belah atas tu guna pearl magic lipstik dari nurraysa beauty. Yang bawah tu d'herbs collagen lipstik.

Beza kan, dua lipstik tu. Pearl magic lipstik have more vibrant pink. And honestly, warna pink lipstik d'herbs ni subtle dengan warna asal bibir aku.
.
Dengan harga RM25, aku rasa kebanyakan orang mampu untuk beli. Kalau nasib baik, boleh dapat lagi murah dari pasaran.
.
Lupa pula nak cerita. Kalau nak tau, bukannperempuan je boleh guna lopstik ni. Lelaki pun boleh. Korang lelaki tak payah takut nak pakai sebab warna pink dia memang natural gila. Orang tak perasan pun lalo korang tak sebut.
.
Overall, lipstik ni sangat berbaloi dibeli. Murah, tahan dan senang nak dapat. Toko jamu banyak pe..
.
Okeylah. Dah berapa kali aku terlelap sambil menaip ni.
.
Till then, tatatititutu!

No comments: