Pages

ORYSENSE

Orysense

KUS SEMANGAT!

semalam. buai naufal jatuh. dengan naufal di dalam. rasa nak terhenti degup jantung. serius ni. nasib baik, spring dan besi sangkut kain buai tak kena kepala naufal.

it happen too fast. tak sangka pun...lain la kalau aku ada kuasa boleh tau masa depan, boleh juga hidu malang yang bakal datang...

apapun, aku bersyukur sebab naufal tak apa-apa. cuma dia dah tak mau berbuai lagi. aku sendiri takut nak letak dia dalam buai sekarang. redha aje la dia tidur siang ngempeng.

p/s: naufal sekaraang sangat kuat kentut kuat-kuat. macam bom gugur pula rasanya bila dia kentut. hehe.

2 comments:

Husna Adnan said...

Afia pernah hampir nak jatuh dari buai masa 3 pagi. Dia suka tidur ganas-ganas. Nasib baik dia dok bunyi-bunyi masa tu, kaki dah takat paha luar buai. T_T Memang seriau! Marilah Naufal tidur sama dengan emakmu sambil ngempeng.

Salhah Suhot said...

nak terkeluar dari buai pun seriau juga..huhui....