Pages

ORYSENSE

Orysense

TERBAEK THURSDAY : RUMAH MESRA KUCENG YANG OHSEM

terbaek thursday??hahaha...merepek makan kerepek ah aku ni...tapi ape yang nak aku tunjuk lepas ni memang ohsem...bagi penchenta miau lah.....

aku, kalau ada duit, memang nak sangat buat rumah yang mesra kucing. betulll...tak tipu......rumah tanpa kucing kesayangan sangat tak seronok! bagi aku la...

sila nikmati ke'ohsem'an rumah mesra kucing kat jepun ni....


 
ohsem kan?

sumber gambar dan cerita aku dapat dari blogserius. aku tak payah kasi link pun korang mesti tau blog tu kan???tapi ayat aku karang sendiri okey...

3 comments:

Husna Adnan said...

Bestnya rumah kucing weeehooo!

Unknown said...

kan?best kan!

Unknown said...

awesome memang! saya banyak kucing! kalau dpt buat mcm ni utk kucing2 tu kan best! hee