Pages

ORYSENSE

Orysense

CHIPSMORE

aku ni macam biskut chipsmore yang sedap tu kan..jap ade jap takde....

haha...bukan ape..kesempatan nak online tu tak berape nak ada....menjaga naufal sangat membutuhkan perhatian 120%...*ah sudah....berbahasa seberang pula..penangan sinetron la ni..lalalala.* tambah lagi dia sangat tak berapa tidur siang sekarang...waktu lapang aku adalah waktu malam...tapi bila dah malam aku pun dah penat...nak online up entri pun dah malas....

bukan aku tak mau buat schedule entri or what so ever tu...tapi aku tak rajin nak mengadap pc sambil menaip 2 - 3 entri berjadual....idea aku cepat kering....*mungkin sebab tu my so called novel tak pernah siap...*

mungkin bila naufal sudah besar sedikit aku boleh la aktif sedikit...kot? itu pun kalau aku masih surirumah la....kalau tak, mungkin masih chipmunk eh..chipsmore lah...

inipun menaip sambil-sambil tengok naufal buat apa. okeylah..beliau dah pandang-pandang aku tu...tanda kena berhenti menaip..hihihi...*baiklah anak..mama datang....*

p/s:me need new laptop...huhuhuhu

1 comment:

cik chinta said...

need new lptop jg. sbb ni hak kerajaan. zmn batu pye. bert nk angkut.