Pages

ORYSENSE

Orysense

ANGAN-ANGAN MINAH JENIN YANG TAK JENIN SANGAT

Kalau lah saya dapat cintiq tu...memang saya  buat seperti dalam gambar..malangnya kan..saya tak mampu nak beli..mahal kot....TT-TT...tak terjangkau duitku..huhu

Satu lagi..Nikon D90..yang ini..boleh la simpan duit sikit-sikit kan???okeylah..ikat perut lah sementara nak beli tu..kalau dapat..gembira sangat!!

Erk..touch mac book...nampak menggiurkan......hehehe...kalau ada rezeki lah kan.....
(macbook yang dalam gambar tu masih konsep sahaja..)
kalau tak dapat tu..dell studio xps pun okey..


Tak salah rasanya pasang angan-angan nak beli barang mahal...asalkan ada usaha nak mencapai..betul tak???

2 comments:

bighagenjo said...

adehh, aku nak beli henfon pon tak lepas ag hah. aishh.

Salhah Suhot said...

haha...aku angan-angan je pun...kalau tercapai alhamdulillah..kalau tak tercapai tu maknanya ada benda lain lagi penting dari barang-barang techno tu