Pages

ORYSENSE

Orysense

SAKIT MATA, KEPALA DAN HATI.

Hoho..kecurian tulang sedang berlaku..

Err..ini bukan disengajakan...yang sebenarnya dragon ball ada 7 biji semuanya....XD

Pagi-pagi terjaga pukul 6a.m...mata kiri sakit..tengok cermin..sah.bengkak sedikit...bila nak kelip je sakit...nak kelip je sakit...kalau boleh tak mahu kelip mata..sebab sakit..tapi malangnya tak boleh..huhuhu....

Sakit mata yang saya alami membawa kepada sakit kepala...kelip je mata, kepala pun sama berdenyut...aduhai...

sakit hati pula memikir saya tak ambil kad kesihatan dari hep...kalau tak boleh lah saya pergi klinik buat rawatan...

Ish..baru sedikit ujian kesakitan yang Tuhan bagi..sudah banyak merungut....agaknya saya banyak dosa mata kot..kan???

p/s:hikmahnya:saya bangun awal hari ini.sampai ofis lebih awal...dan boleh balik awal.YAY!!

2 comments:

bighagenjo said...

woh, migrain ko?

Salhah Suhot said...

tak...tapi kelopak mata atas ada sikit bengkak..orang jawa kata timbilen..aku x tau orang melayu panggil ape..ketumbit kot??