Pages

ORYSENSE

Orysense

MUFLIS LAGI

saya tak la shopping melampau..beli barang-barang yang perlu je...tapi duit memang mengalir macam air terjun. terlebih deras..

petrol baru isi semalam pun dah hampir kering...gila...gila dan gila...orang lain hujung bulan kaya..saya kayapss....

ni rasa nak cari orang kaya ni...eh..niat tak baik pula....
eh nak jadi orang berduitlah...jadi kena kerja gila-gila.
jangan kahwin. 
kumpul duit juta-juta(macam boleh je kan..?)
harus ada yang mengamuk nanti kan...itupun kalau dia baca la entri ni...
*i'm broke....  

3 comments:

they call me yon said...

hahahahhaha..same la..tengah kering gak ni..naseb baek minggu ni da balek cuti raya cina...duk umah lagi save sebab duit dapur mak yang bereskan..hahahah...

norien arshad said...

tertarik sama itu kuceng la .. hahaha meeeow!

Salhah Suhot said...

@they call me yon
huhu..beshnye...cny cuti...sayep kene keje...TT.TT

@norien arshad
hehe...muke x puas ati kan??