Pages

ORYSENSE

Orysense

KETINGGALAN KAPAL TERBANG

saya memang sudah tertinggal...
baru tau ada video orang bakar anak kucing...
kurang ajar punya manusia...
apa hak dia nak bakar makhluk lain hidup-hidup??
tak ada seorang manusia pun ada hak tu kecuali ALLAH.

saya tak pernah tengok dan tak teringin nak tengok.
sebab kalau tengok saya akan terus menjerit dengan penuh kemarahan dan menyumpah-nyumpah dan menCELAKAkan mereka.

hei ingat sikit...kalau tiada haiwan dan tumbuhan dalam muka bumi ni, hujan nak turun ke??
ingat ya...makhluk yang terawal berada kat bumi ni bukan manusia..

aaaaarrrrggggghhhhh!!!!!!saya marah!!!!!!!!!

2 comments:

amy said...

hmmm...mucing dah marah.telinge ke blakang.

norien arshad said...

bodo pnye org ..