Pages

ORYSENSE

Orysense

FERR LULU CONTEST

terjumpa contest ini diblog Ezan Idma.
tuan tanah contest sama dengan tajuk.
contest tentang ayah.
nak tau lebih lanjut klik sini 
  • arwah ayah saya masa muda mudi kachak..hehe
  • dia suka kucing 
  • dia ex-student UKM
  • dia juga bekas pengetua SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN AGAMA SULTAN AZLAN SHAH, SERI ISKANDAR(SMKASAS) 
  • dia garang.sama ada sebagai ayah atau cikgu
  • walaupun garang, dia sayang anak-anak dia.buktinya, masa saya demam panas sampai kejang dia drive laju dari Ipoh nak sampai kampung tanpa fikir keselamatan dirinya.
  • kali terakhir beliau beri saya duit adalah untuk beli laptop dengan pesanan 'lepas ni pae tak ada duit nak bagi kamu dah'.genap 2minggu selepas itu dia pergi.malangnya saya tak sempat memohon ampun.
  • ailebiu pae!

nak tag

5 comments:

ainul.zmrs said...

tharu ngn cite awk.
be strong. semoga ayah awak ditempatkan dgn orang2 yg beriman.amin

Unknown said...

tq.dah lama dah ayah saya tak ada,dah 3 tahun,tapi setiap kali ingat, sangat sedih.terutama yang demam panas tu.

norien arshad said...

kejap lg ak join ... hehe tq nik

Unknown said...

Salam dan hi, terima kasih kerana sudi menghantar dan berkongsi cerita mengenai ayah awak.
Al fatihah untuk nya dan tabahkan hati melalui kehidupan harian yea.
Pengumuman pemenang akan dibuat di laman ferrlulu pada Isnin depan. Stay tuned ya.
-love ferrlulu team-

Unknown said...

tq.:)