Pages

ORYSENSE

Orysense

SELAMAT BERKENALAN

selamat berkenalan...
saya blogger baru...nak kata baru pun tak juga..sebab blog saya dah wujud lama....cuma baru-baru saja aktif...
untuk pengetahuan semua, blog saya sudah wujud sejak februari 2009 lagi...tapi.....
tak mengapalah...
sebelum ini saya selalu menggunakan nick "nurihime@nuri"
cerita disebalik nama?....err...tiada...
cuma selepas ini saya akan terus guna nama sendiri..
SALHAH.
bukan
SALEHA
atau
SALHAN
atau
TALHAH.

okeylah.
cukup setakat ini....apapun...
gembira berblogging bersama kamu semua!

4 comments:

Unknown said...

heheheh...ne dah kire senior dah gak ne...(:

Unknown said...

haha...xdelah..baru-baru je aktif..dulu buat sebab nak sumbat karangan2 yang tak pernah siap...nak sorok punya pasal..

Liza Razak said...

saya pon blogger baru jugak!!!hehe

Unknown said...

@pypy.lamb
hehe..same2 baru kite..