Pages

ORYSENSE

Orysense

IRYU a.k.a TEAM MEDICAL DRAGON

seperti yang dijanjikan, ini update dari iryu yang dalam proses muat turun tu...
saya baru selesai muat turun musim yang ke-2.
musim yang ke-3 masih dalam proses rompakan..haha..

iryu mengisahkan tentang seorang pakar bedah jantung yang genius tapi rebellious(betul ke saya  eja?).nama dia asada ryutaro
oleh sebab pe'el rebel dia ni..tak ada satu hospital pun di jepun nak ambil dia bekerja.
tapi seorang pembantu profesor telah mengambil risiko dengan  mengambil asada untuk mejadi ketua bagi pembedahan Batista.

pelbagai cerita menarik dan kadang-kadang ada sedikit mendebarkan...saya tengok cerita ini 2 hari berturut.
1 hari untuk satu musim.
gila kan??

sinopsis yang saya tulis diatas untuk musim yang pertama sahaja...
tapi setelah kamu menonton yang pertama, kamu pasti mahu menonton yang kedua dan ketiga..
(untuk yang meminati cerita serius sahaja)


*doktor asada sangat bergaya..=3

3 comments:

Nurul Afifah said...

yup..mmg bergaya.!

Mr. Swift said...

yeaY! minat jugak cite korea. :)

Salhah Suhot said...

hehe...musim ke-3 dalam proses..