Pages

ORYSENSE

Orysense

AKTIVITAS

suka suki aku je kan nak guna perkataan yang ikut sesedap kek cokelat indaljen...haha
aku mengantuk ni maka, entri ini boleh jadi merapu.
aku potong rambut. pendek. macam melodi(ala..watak sinetron tu...)
cuma aku tak la comel dan langsing macam melodi ni..T-T

aku selesaikan hutang dengan unisel.
dan aku cepat-cepat buat penamaan waris untuk KWSP aku.
mestilah kena cepat, nanti kalau aku mati ke, cepat sikit urusan harta dunia aku yang tak seberapa ni selesai.XD.

oh..aku TERbeli baju raya.
warna gold.(amboi!)
mata tipu yang sebulan punya, warna coklat(amboi amboi!!)
ahh...malas nak tangkap gambar.nanti raya aku tangkap lah.
(amboi, hidup belum tentu sampai raya)

2 comments:

norien arshad said...

xd makne TERbeli okeh ... i know u la ...

Salhah Suhot said...

hehe...betul...TERberkenan..dan TERbeli..XD