Pages

ORYSENSE

Orysense

CERITA 2AM TENTANG GADIS MALAYSIA

nak tengok sesuatu yang menarik?

interview ni aku jumpa secara tak sengaja di youtube(nampak sangat kau kaki YT kan cik salhah?)
aku kira mamat 2AM ni kagum dengan gadis malaysia ni...tapi yang kelakarnya...kegilaan kpop yang ketara...sampai sanggup berbahasa hangul..'oppa sign!'

XDD

8 comments:

norien arshad said...

hahaha aigoooo

Salhah Suhot said...

haha!!

Einaz Shah Rizal Thomas said...

HAIY owner belog ;D

Salhah Suhot said...

hai!!

fathiahRAIHANA said...

mintak izin nakk share ye hihihihihi comel betul ^^

Salhah Suhot said...

silakan!! XD
memang..cute sangat!!

Anonymous said...

Aku rasa maksud dorang cakap
'saya ingat org MALAYSIA tidak dibenarkan bercakap dgn lelaki & hanya dibenarkan bercakap dgn suami' ialah org Islam. Dan wlaupun bgitu , slh seorg drpd org malaysia tetap mahu mmnta signature mereka (2AM). INI MMBUATKAN MREKA MEMANDANG RENDAH KPD ORG MALAYSIA khususnya org Islam.Malukan kita sbgai seorang ISLAM dipandang rendah sebegitu .Mgkin mereka berfikir org Islam sdh tdk kuat agama . mgkin mereka berfikr org Islam hnya mmprmainkn agma mreka sndiri . Malukah kita ?

Salhah Suhot said...

hmm..cik anon,aku tak rasa macam tu pula. sebab mereka sedikit pun tak sentuh tentang agama dalam interview tu. mereka cuma sangka gadis berhijab tak dibenarkan langsung bercakap dengan lelaki lain(aku rasa benda macam ni cuma berlaku di negara-negara yang ekstrim dalam beragama.)aku juga tak rasa mereka memandang rendah kepada gadis malaysia.melainkan kagum.tak tau lah kalau cik/encik anon terasa dipandang rendah.

anyway,chill!!