Pages

ORYSENSE

Orysense

KUCING OH KUCING

aduhai baby cincau..
kusangkakan kau masih anak dara..
rupanya...
aduhai mamat, berani kau kawen tanpa kebanaran aku ye?
aku tinggal ko sebulan ntok ko berkawan dan merasa jadi kucing kampung sekejap,
sementara aku lepas dari episod "sakit pagipetangsiangmalam" aku tu...

baby cincau disyaki bunting, tapi tak pasti betul bunting ke tak. ikutkan baby cincau masih muda, lebih kurang 7 bulan la kot...harap-harap tak lah.

sekarang dedua ada dengan aku, memandangkan penyakit pagipetangsiangmalam aku dah berlalu.
ada aku kawan nak bergolek kat katil, tunggu depan tandas masa mandi, makan kat dapur masa masak....seronok ada kucing woo...

rugi siapa tak suka kucing.hehe.apapun, tak suka tak apa. jangan benci-benci seksa-seksa sudah.
lalala..

p/s:maaflah. gambar mereka tak dapat di attach di entri ini. internet rumah ni suka dengki pada saya!

2 comments:

meowwmania said...

hahh! 7 bulan tu mmg dah boleh sgt dahh

dia nak jadik makyong sesama kot hehe..

Salhah Suhot said...

@meowwmania, ahaha...agaknye..huhui..tapi tadi main bukan main lincah bergumpal ngan si mamat tu..