Pages

ORYSENSE

Orysense

PERUT BESAR GEDABAK SALOMA

tiba-tiba rasa nak update blog dinihari...ecewah!!

usia kandungan sudah hampi nak masuk 7 bulan. gila besar perut aku...mak aku kata 'mak dulu besar macam ni, dah nak bersalin haa...'

tu dia....sampai aku terfikir, besar sangat ke perut aku ni? gila ah ding dong....
(aku tak pernah ambik gambar penuh 1 badan semasa mengandung. kenapa entah...)

semakin besar perut, semakin kerap aku rasa asid perut naik ke tekak..like seriously, sampai panas telinga aku gara-gara si asid ni.....lalu, aku asyik la nak mengunyah apa-apa makanan rangup. biskut marie pun boleh....hihihi...

masa check up dua minggu lepas(26/6), hb turun. 10.1 je. tu dia....mungkin penangan banyak minum indocafe kot..haish...elok-elok pelekat putih II, jadi hijau pula.....memang lepas tu aku avoid sebarang teh dan kopi..aku tak mahu kena anemia semasa mengandung.....harap-harap check up yang seterusnya aku kembali normal, dan tak kena kencing manis, atau darah tinggi....haish.....

No comments: