Pages

ORYSENSE

Orysense

PINDAH RUMAH

hai semua! dah lama aku tak update entri…(macam la tak biasa…) hehe…sebenarnya aku baru pindah rumah….kemas pun tak selesai lagi…daan rumah ni masih belum ada sambungan internet. nasib baik juga..kalau tak segala kerja mungkin masih banyak lagi yang tak selesai.
pada yang masih belum tahu, aku sudah tidak lagi tinggal di semenyih(sedihnya!). ya..sedih sebenarnya nak pindah dari semenyih, tapi terpaksalah. kasihan encik suami waktu aku berpantang nanti.

banyak kenangan di semenyih. yalah, rumah sewa aku di sana merupakan rumah pertama aku memulakan hidup sebagai isteri. tempat pertama aku berjumpa dengan mamat si lenguh. dalam masa hampir setahun menyewa di sana, aku tak banyak menghadapi masalah, kecuali jiran yang setiap hari berdisko, bunyi loceng dan bau upacara puja setiap maghrib. tapi, suasana di sana boleh dikatakan nyaman juga. tidak terlalu panas.(mungkin sebab dekat dengan sungai dan banyak pokok)

okeylah. tak mahu cerita panjang lagi. nanti aku menangis pulak.(sekarang aku agak senang menangis. hairan sungguh!) cerita rumah baru pada entri akan datang ya. da!!

No comments: