Pages

ORYSENSE

Orysense

CONTEST ' NAK SKIRT DARI NORZI BEAUTILICIOUS HOUSE'

dah lama tak join apa-apa contest....tapi contest ni memang menarik minat aku untuk join sebab....hadiah yang ditawarkan adalah skirt! ai loooooove skirt! kenapa aku suka skirt? sebab skirt boleh sorok kaki gemuk aku....*dan gagak pun melintas...*

hehe...lagipun skirt kan praktikal apa...kalau matchkan dengan blouse, dah boleh pergi kenduri kawen, walaupun tak pakai baju kurung..(terpaksa mengaku, dah tak muat kain baju kurung lagi..hahahaha)

o...key....klik gambar di bawah untuk menyertai contest yang best dari NORZI BEAUTILICIOUS HOUSE ni ye....saya tag

cik nisa kay yang comel
puan husna adnan yang comel juga
puan ainul adila kawan lama
puan aty 'aku bukan bidadari'

dan

sesiapa sahaja yang tak sengaja terbaca entri aku kali ini...


Norzi Beautilicious House : follower ke 567
NORZI FOODILICIOUS HOUSE : follower ke 93
FB page likes ke 18,668 

2 comments:

Husna Adnan said...

Ui kena tag! Rajinkah aku? Rajinkah? Hahaha terima kasih, Salhah!

Unknown said...

@Husna Adnan, sama-sama!!rajin-rajinkan lah ye! hihihi