Pages

ORYSENSE

Orysense

KETIADAAN CERITA

dah lama tak update...mana taknya...ketiadaan bahan cerita la....huhui...

sibuk pun ya juga...maklumlah. muhammad naufal tak kasi ngadap laptop lama-lama.....mama nak pergi tandas melabur pun dah susah sekarang...hehe...busuk punya bebelan...lalalala...

aku tengah berkira-kira nak cari kerja..kat perak. kenapa perak?

sebab perak negeri kesukaan aku, walaupun tak ada kinokuniya, tak ada mid valley megamall, tak ada macam-macamlah....tapi masih, aku mahu berada di perak.(alah. shopping online lebih seronok! hihihi)

ikutkan hati, memanglah tak mahu kerja lagi, sekurang-kurangnya hingga naufal berumur 6 bulan taapiii...susu naufal sangat mahal!(walaupun sebenarnya susu ibu lebih mahal lagi, tapi bukan rezeki aku untuk susu paling mahal ni.)

sebenarnya, agak susah nak mengurus rumah, diri sendiri dan anak kecik, bila langsung tak ada orang boleh jaga naufal, sementara aku nak buat benda lain...nak makan pun susah...peluangnya bila naufal tidur je la...itu pun kadang-kadang aku penat. terus tak makan. lebih rela tidur..

dalam sehari dapat tidur mungkin 4 - 5 jam. bak kata mak aku, jadi ibu, memang tidur kurang. tapi tidur yang kurang ni buat aku hilang minat pada banyak benda. sebab aku letih. mental fizikal. lagi-lagi bila anak menangis sampai pitch tertinggi dia...pergh! mencabar!(yang hairan, orang lain tak terbangun pun..huhuhu)

okeylah. dari tak ada cerita, jadi panjang pulak merepek. okey. tidur dulu. lagi 2 jam naufal bangun. pasti!

1 comment:

Aty_Fared said...

yer lah..memang letih kalau kite sorang jer yang buat semua..