Pages

ORYSENSE

Orysense

A BLOG TO REMEMBER


perasan tak...saya tak pernah la kan review blog orang lain....
ikutkan..blogwalking pun jarang-jarang sekali...hahaha(pemalas!)

apa pun...saya bila buka sahaja dashboard,blog pertama saya akan terjah mesti blog diatas (sila klik gambar dengan kelajuan cahaya) kebetulan memang blog dia paling atas dalam senarai pun..hehe..
kenapa??sebab setiap entri akan menggeletek hati saya dan buat saya ketawa..
blog dia pun ringkas...senang nak load,tak ada lagu-lagu(maaf pada blog yang ada letak widget mp3 player tu sebab bila saya dengar sahaja ada lagu, saya akan terus tekan butang x)tak ada gambar muka besar gedabak..
tapi..kalau orang yang tak suka membaca mungkin tak suka dengan entri banyak huruf kan???
tapi saya suka.

istimewa blog dia ni..dia sangat menghargai pengomen....dia akan print screen beberapa komen yang dia rasa terbaik dan letak pada entri yang dikomen..(saya pun suka juga komen-komen entri dia..)

apa lagi..terjah la blog dia..lepas tu komen banyak-banyak.... 

p/s: akhirnya...siap juga entri review ni.. 
p/s/s: nanti saya kahwin saya jemput awak sekali...=) 



3 comments:

SITOT said...

.dye ni schoolmate tp tak sebaye. huhu.ske gak tgok blog dye ni. peace :)

Unknown said...

peace =)

Mr. Swift said...

yeah nanti kawin jgn lupa ajak tau! ;p