Pages

ORYSENSE

Orysense

::RANDOM RANT:: STYLISH BLOGGER AWARD

pertama kali dapat award...
stylish blogger award pula tu??
stylish kah daku??
tapi terharu sungguh!
suka suki sangat!

daku di tag oleh best friend masa sekolah dulu liza razak and she was my partner in crime....when i said crime...it was really CRIME..hahaha...dan TERIMA KASIH kerana ingat dan sudi bagi award kepada pasangan jenayah kamu ni...terharu daku..suka....suka...

oklah tak mau buang banyak masa..terus kepada terma dan syarat:
1. I have to thanks those who awarded me.
2. I have to write 7 things about me.
3. I have to award it to others to keep the cycling going.
4. have to inform those I awarded.

7 PERKARA TENTANG SAYA
  • saya keturunan jawa-melayu-banjar
  • orang selalu salah teka umur saya..awet muda katakan...(masuk lif tekan sendiri..XD) 
  • akan mati kebosanan tanpa pen, pensel dan kertas
  •  saya suka tengok channel youtube michelle phan(dia hot.siapa setuju thumb's up!)
  • seorang hantu kucing.sangat OBSES dengan kucing.(adakah patut tunang saya kata saya kucing jadian..)
  • otaku yang tak berapa tegar
  • suka tengok gadis fashionista tapi tak cukup berani untuk jadi fashionista 
ok...cukup 7 sudah....jadi saya nak tag
nisa kay-wajib sebab budak mata bulat ni sangat stylish
norien arshad-classmate merangkap new partner in crime
ayun ayunar-ouh..dia sangat cantik ya! 

cukup lah kot.....

4 comments:

Liza Razak said...

rasa macam jahat gile kita dulu kan...wakakakka

Salhah Suhot said...

tu la pasal..lani dah nak jadi bini orang...eh ko dah jadi bini orang pun..haha

norien arshad said...

da buat ....tq

syazalina83 said...

jom singgah amik lg 1 award.. http://syazalina83.blogspot.com/2011/05/lovely-blog-award.html