Pages

ORYSENSE

Orysense

SAJA MAHU CERITA TRAILER SERAM

kalau kamu baca review merong mahawangsa mesti kamu tahu kan, saya menonton sendirian.
eh..mesti rasa "sunyinya perempuan ni..mesti takde pawe ni.."
atau macam-macam komen lain..
tak kisah..

hehe..yang sebenarnya saya bukan nak cerita pasal tengok wayang sendirian tu..saya nak cerita pasal tariler-trailer cerita yang bakal ditayangkan..

setiap kali menunggu wayang bermula, biasa la..mesti ada trailer kan...tapi sebenarnya saya ada sedikit fobia dengan trailer. saya takut sangat kalau ada trailer cerita hantu.huhu..tak boleh langsung.mau mimpi ngeri tau.
pulak tu masa saya menonton tu memang ada trailer cerita seram. KARAK. bakal ditayangkan penghujung mac ini kalau tak silap.

hui..tengok trailer boleh tahan seram(padahal saya tutup mata)tapi audio ini takkan lupa punya..
"tak kan takut..kata, orang beriman......"disertai ketawa mengilai...dalam hati menyumpah saja..bodohbodohbodoh.

haha..pentakut sungguh

ok..kaki cerita seram boleh lah serbu wayang untuk cerita KARAK keluaran KRU PRODUCTION ya..
jangan fobia nak lalu karak sudahla..

1 comment:

Mi'ing Oon said...

nice post, i like and i follow you