Pages

ORYSENSE

Orysense

KALAU ANDA TIBA-TIBA KENA KEJAR DENGAN ORANG-ORANG TAKASHIMAYA, JADI BERANI.GERTAK MEREKA SEMULA

ambik..panjang gila tajuk entri..

sengaja saya letak tajuk panjang-panjang...semuanya kerana geram!!!
betul-betul rasa nak mencarut.

rasanya ramai yang familiar tentang perkara ni..jurujual-jurujual merangkap technician car alarm system TAKASHIMAYA ni akan serbu dan godek-godek kereta kita dengan selamba...ayat pertama..
-ini kereta siapa???
-tahu tak kereta ni tak selamat??????
-tahu tak macam-macam boleh orang buat dengan kereta ni??????????
dan macam-macam dakyah lagi supaya kita terpengaruh dan pasang.......

saya adalah salah seorang yang terpengaruh(mudah gila kot..)janji-janji manis diorang betul-betul power kot..siap bagitau boleh pulangkan kalau rasa tak mahu pakai lagi..

selepas tiga bulan..saya rasa terbeban dan nak pulangkan semula...dan tahu tak jawapan yang saya terima??

-maaf..tak boleh pulang...cik kena bayar penuh juga walaupun cik pulangkan....
jadi..saya dengan kecewa terpaksa juga bayar tiap-tiap bulan..sedar tak sedar sudah 13 dari 36 bulan dan tiba-tiba......

enjin kereta saya langsung tak boleh hidup!!!!!
!@%&@!#^*!&@(!*@)(

saya pun terus google dan cari kalau ada pengguna-pengguna yang lain ada masalah macam saya dan hasilnya saya jumpa forum ini

wah...memang banyak masalah rupanya benda ni......
(klik untuk tumbesaran)





saya cadang kamu baca komen-komen ini...kalau sudah terkena macam saya..menangis tak guna. 

2 comments:

Liza Razak said...

rase macam nak maki diorang ni...bila nak orang byr..janji manis kemain..bila dh byr byk bunyik lak..geramnyerr..

Unknown said...

tu la...la ni kereta aku tak boleh start kot...TT-TT...sedih ni woo...camne entah nak pegi keje...huhu...ko ade member yang boleh tulung remove bende ni x?