Pages

ORYSENSE

Orysense

KALAU ANDA TIBA-TIBA KENA KEJAR DENGAN ORANG-ORANG TAKASHIMAYA, JADI BERANI.GERTAK MEREKA SEMULA

ambik..panjang gila tajuk entri..

sengaja saya letak tajuk panjang-panjang...semuanya kerana geram!!!
betul-betul rasa nak mencarut.

rasanya ramai yang familiar tentang perkara ni..jurujual-jurujual merangkap technician car alarm system TAKASHIMAYA ni akan serbu dan godek-godek kereta kita dengan selamba...ayat pertama..
-ini kereta siapa???
-tahu tak kereta ni tak selamat??????
-tahu tak macam-macam boleh orang buat dengan kereta ni??????????
dan macam-macam dakyah lagi supaya kita terpengaruh dan pasang.......

saya adalah salah seorang yang terpengaruh(mudah gila kot..)janji-janji manis diorang betul-betul power kot..siap bagitau boleh pulangkan kalau rasa tak mahu pakai lagi..

selepas tiga bulan..saya rasa terbeban dan nak pulangkan semula...dan tahu tak jawapan yang saya terima??

-maaf..tak boleh pulang...cik kena bayar penuh juga walaupun cik pulangkan....
jadi..saya dengan kecewa terpaksa juga bayar tiap-tiap bulan..sedar tak sedar sudah 13 dari 36 bulan dan tiba-tiba......

enjin kereta saya langsung tak boleh hidup!!!!!
!@%&@!#^*!&@(!*@)(

saya pun terus google dan cari kalau ada pengguna-pengguna yang lain ada masalah macam saya dan hasilnya saya jumpa forum ini

wah...memang banyak masalah rupanya benda ni......
(klik untuk tumbesaran)





saya cadang kamu baca komen-komen ini...kalau sudah terkena macam saya..menangis tak guna. 

2 comments:

Liza Razak said...

rase macam nak maki diorang ni...bila nak orang byr..janji manis kemain..bila dh byr byk bunyik lak..geramnyerr..

Salhah Suhot said...

tu la...la ni kereta aku tak boleh start kot...TT-TT...sedih ni woo...camne entah nak pegi keje...huhu...ko ade member yang boleh tulung remove bende ni x?