Pages

ORYSENSE

Orysense

6 BLOG YANG BUAT AKU JATUH CHENTA

tengok tajuk pun dah tahu kan...ini adalah blog pencinta meow! dan aku juga adalah pencinta meow! apa yang menarik, kehidupan seharian kucing-kucing belaan meowmania ni dipaparkan dengan begitu kreatif sekali. macam 'a picture speaks thousands of word.' haa...gitu la...dan selalunya aku mesti ketawa dengan gelagat kucing-kucing dia.

blog yang sangat mempunyai identiti, kreatif lagi. entrinya menggunakan contengan ringkas atas sticky notes, dan sangat menarik!!tapi jarang update...yalah, bbukan senang nak melukis kot...

okey..penggemar novel pasti dah kenal nama ni. aku pernah buat review salah satu novel dia..menarik.e-novel dia yang baru(untuk tatapan di blog sahaja) betul-betul manarik..dan aku tak sabar menunggu novel baru dia keluar. pasti akan beli satu..mungkin akan beli terus dengan dia(nak sign punya pasal..)

tuan blog ni namanya ide. apa yang aku suka tentang blog ni, entri-entri yang sinikal sarkastik. cara dia menghargai pengomen-pengomen blog dia sangat unik! cuma...dia dah jarang update..sibuk kot..

ohohoho...blog ni mesti orang kenal..unik gila. header flash tu..teringin pula aku nak buat...hehe...aku paling suka entri segmen memori dia...bentuk diari buku sekolah...dan pakai flash tu....banyak orang kata dia lucah tapi pada aku dia nakal sikit...tapi menghiburkan!

save the best for last....
nisa kay(aku lebih mesra panggil dia kay) adalah individu yang membuatkan aku mengaktifkan blog aku yang hampir bersawang..ya,dulu aku ada satu blog lain(bukan cerita suka suki). dalam tu adalah cubaan aku nak menulis e-novel.tapi cuma setakat itu. aku dah delete pun blog tu..
jadi kay ada bahagianlah dalam kelahiran cerita suka suki ni.
kenapa aku suka blog dia?
hmmm...aku suka tengok dia kot?comel..heheehee..

6 comments:

Nisa Kay said...

auwwwwwww thanks dear!! :D

Ayeem Jemain said...

memang tak lucah pun. tipu je diorang tu haha. thanks ;)

meowwmania said...

pencinta kucin rupanya dia...celet jari sket hikhik...

tengkiu my dear =]

Unknown said...

nisa kay:heehee...dapat semangat blogging dari kay ni

ayeem:ahaks..tu la...XD

MM:celet!

Mediha Omar said...

Thank you for the recommendations! Love, Dea

Nyamuk Terbang said...

suka blog ayeem
best kot