Pages

ORYSENSE

Orysense

GIVEAWAY : A LOVE TO SHARE

GIVEAWAY : A LOVE TO SHARE...SUDAH DITUTUP!

ingat tak aku ada cerita aku dapat ‘love pack’ dari kao malaysia? tak perasan? baru pertama kali datang sini? okey klik SINI.

sebab aku suka sangat dengan BIORE MAKEUP REMOVER FOR EYE AND LIP ni, maka aku pun nak kongsi dengan kamu semua. KAO MALAYSIA ada 30 SAMPEL(bukan saiz penuh) BIORE MAKEUP REMOVER FOR EYE AND LIP untuk diberi kepada 30 pembaca blog CERITA SUKA SUKI yang bertuah.
caranya?
senang sangat. cuma jadi 30 tukang komen pertama untuk entri ini, tapi, ada terma dan syarat yang harus dipatuhi.

syarat-syarat penyertaan:
1.warganegara malaysia yang tinggal di malaysia sahaja
2. mesti ada identiti dan blog. anonymous tidak dibenarkan
2. hanya komen sekali sahaja dan tinggalkan kesan tapak kaki kamu semua.
3. tak perlu buat entri.nak buat pun boleh.(sebab GA ni basic from siapa cepat dia dapat) follow? terpulang. cuma kalau terlepas berita pemenang jangan marah.
4. hanya 30 komen yang akan published, jadi sesiapa yang komen, tetapi tak terbit jangan kecewa ya.
5. semua hadiah akan dihantar terus oleh KAO MALAYSIA, jadi mungkin mengambil sedikit masa jadi harap bersabar dan jangan marah-marah.

senang kan? jadi sila komen cepat-cepat.
bermula sekarang, rabu-26/10/2011 – sabtu-29/10/2011 tepat 12 malam.(mungkin ditutup lebih awal kalau banyak sangat komen,)

p/s : maaf ada sikit kesilapan maklumat tadi. kucing pijak keyboard kena butang backspace pula..miahn!

30 comments:

Nisa Kay said...

Kay nak satuuuu :D
tenkiuu tenkiuu :D

norien arshad said...

wahhhhhh .. menarik .. erk macam bukan yg 1st je ni . sbb bru bukak hehehehe :p .. ape pown SAYA NAK MEREBUT PELUANG TOK DAPATKAN GA INI !

Ezzaty Emilea said...

wow, best ni. Hope ada rezeki ^^

m0sHiE~ said...

moshie komen cni. hope im da lucky one. wink^^

Unknown said...

saya mahu. saya mahu try :)

Bellmikenzo said...

saya nak!!!
http://mirandamadihah.blogspot.com

The Anasa said...

Saya mahukannya :D

Unknown said...

bagi saya peluang nak cuba biore make up remover tuw bule tak sis? :)

fareenajaafar said...

saya sangat berminat untuk mencuba BIORE MAKEUP REMOVER FOR EYE AND LIP nie..hope laa dapat sampel kan..

Meeda said...

saya nak jugak..

tak pernah guna produk biore.. huhuh

LC Althea said...

wahh, nak jugakk boleh? tak pernah cuba

NadyaBubble said...

Nadd komen :D

- I'm a Malaysian !
- I'm not an anonymous !

Hehe :p

zana yuka said...

hai..saya pernah try jugak pakai make up remover ni,minta kawan punya..best kan?

http;//icedlemontea712.blogspot.com

LALABIELA said...

nak2!!!

najihah sahami said...

nak!!!pliss!ehhhe...harap2 sempat la...xpenah lg guna biore. teringin gak nk try...

T_T

inspire bunny said...

cik bunny nak hadiah tu...^_^
http://inspirebunny.blogspot.com/

Ammar Zakwan said...
This comment has been removed by a blog administrator.
GadisSemasa said...

hihihi...nk try pki gk produk nie...=p

Z said...
This comment has been removed by a blog administrator.
athirah said...

join! nak try juga make up remover nih... ;)

CallMe-NW said...

give away yang senang...hope publish la..hehehe..

Unknown said...

waaaa.......jangan lepaskan peluang ke 2, nana nak jugak BIORE MAKEUP REMOVER FOR EYE AND LIP..=))

hope ada rezeki nana kali ni

starzieti said...

err..nak komen ape ye. hmmm.. saye nak BIORE MAKEUP REMOVER FOR EYE AND LIP tuh ! harap2 la dapat. hehe ~ :b

Alia Farhani said...

Komen,komen. Jejak.jejak. Here here
http://aliafarhani.blogspot.com/2011/10/percuma.html

sarah harun said...

saya nk dpat biore makeup remover for eye and lip. cute blog and nice look

nikadilafiziani said...

adila iani
http://nikadilafiziani.blogspot.com/

INNANIE ARIFFIN said...

SAYA NAK BIORE MAKE UP REMOVER. Dah lama aim. Sebab memang bagus kan...

Iylia said...

nk join GA ni.mintak2la sy dpt biore makeup remover tu :)

fuh2!!

Anonymous said...

nak sample BIORE MAKEUP REMOVER FOR EYE AND LIP jugak. =)

Kamila Husna said...

eh!saya nak jugak giveaway tu!