Pages

ORYSENSE

Orysense

BERGEMBIRA DI TAMAN BURUNG

ahad beberapa minggu lepas, kakak aku pelawa aku pergi taman burung..sebab dapat tiket free!
yiha!!peluang jangan dilepaskan!hehehe...
makanya pagi tu rancangan untuk bermalasan aku batalkan, lalu aku pergi berjimba!

cool juga taman burung. sebab burung-burung tu ada yang memang dibiar terbang bebas(untuk burung yang tak bahaya untuk pengunjung)

ada pertunjukan burung juga..heheh!

dan lagi..aku punya la tak perasan, rupanya mesin mainan tikam-tikam tu rupanya berisi makanan burung dan ikan...=.="...seringgit(50 sen2x) untuk 1 biji. dapat la beli 2 biji...kongsi dengan budak-budak.

sebenarnya aku geram betul dengan ikan yang banyak-banyak dalam kolam tu...ikan tilapia..rasa nak sauk lepas tu balik siang, bakar.fuh! meletup!!nyaaahahahaha..XD..

yang paling aku tak boleh lupa..tangan aku kena gigit..er..pagut..er..sepit??
dapat dua jalur pada jari manis..XD!!padan muka aku!!
inilah burung yang bertanggung jawab mencederakan daku..huhu

serius, bagi aku taman burung ni memang tempat yang cool untuk orang yang suka dengan haiwan(selain zoo)..

jadi sesiapa ada kelapangan, boleh lah melawat taman burung!!

No comments: