Pages

ORYSENSE

Orysense

SEMENYIH-SHAH ALAM-BAGAN DATOH-SHAH ALAM-SEMENYIH

saja kan..nak bagi tajuk yang susah..hahaha..
sebenarnya ahad haritu(16/10/2011) secara rasmi aku dah jadi graduan bersijil!!
yeehaa!!!
tahniah untuk diri sendiri!!!
nak dijadikan cerita, aku keletihan tahap maksimum...memang letih gila...macam baru balik dari memandu sejauh 600 km..(sepanjang minggu aku berulang-alik shah alam-semenyih)..sampai rasa nak tambah cuti..haha..merepek je lah aku kan??

apa pun alhamdulillah, urusan aku selesai semua kecuali transkrip result.tunggu bulan depan lah.tak ada duit dah..huhu

6 comments:

norien arshad said...

yeay ! kite da graduate

meowwmania said...

tahniah!! :)

Unknown said...

@meowwmaniaterima kasih

Unknown said...

@norien arshadyay!!

Nor said...

tahniahhhh..!! mana lagi pics,..

Nor said...
This comment has been removed by a blog administrator.