Pages

ORYSENSE

Orysense

::NOVEL:: JAUH DARI CINTA

ok mulai sekarang untuk review buku, akan ada "SAYA SUKA BUKU" sebelum tajuk buku.hehehe..


sebenarnya JDC ni dah lama saya ikut ceritanya, sejak belum diterbitkan lagi oleh karya seni.

dalam cerita ni awalnya aku sangat tak suka dengan watak Farish Aqil...sebab aku rasa macam dia cuma mempergunakan nisa' sakinah tu...

sampai aku berharap nisa'  dapat jodoh yang lebih baik dari aqil..hehe..jahat betul aku kan?

nisa' sangat kasihan...aku rasa macam nisa' ni banyak kena tipu dengan orang sekeliling dia..lepas tu ayah dia seolah-olah tak nak faham atau dengar sebarang penjelasan sampai nisa' sanggup buat-buat hilang ingatan..sedih kan?

tapi ending cerita agak mengejutkan juga...sebab aku ingat Aqil dan nisa' akan berpisah...rupa-rupanya...eh nak tau penamat beli lah sendiri.

boleh beli secara online atau offline di mana-mana MPH.

p/s: AH, saya suka JDC sama macam cinta dari istana!

1 comment:

Anonymous said...

review bukunya bagus, lanjutkan menulis ya..
salam kenal dari saya :D

http://tricahyautari.wordpress.com