Pages

ORYSENSE

Orysense

JATUH CHENTA : BIORE MAKEUP REMOVER FOR EYE & LIP

okey..seperti yang kamu semua tahu aku dapat ‘love pack’ biore dari kao malaysia. tapi review ni aku buat selepas aku berpuas hati dengan kualiti produk ni. dan aku tak dibayar untuk buat review ni, ok?

19102011740

okey, ada 2 botol kat situ. satu saiz pennuh, satu lagi pek sampel 18 ml.

packaging pink, aku suka! nampak comel kan?

isi ada dua lapisan. lapisan atas mengandungi agen pembersih untuk melembutkan dan membersihkan mekap mata dan bibir

lapisan bawah pula mengandungi asid hyaluronic untuk mengekalkan kelembapan kulit.

okey jom kita tengok apa hasil yang aku dapat.

20102011744

dari kiri: lip tint etude house, lip tint avon, pencil liner, liquid liner, gam bulu mata palsu(saja nak cuba), maskara

mula-mula, tekap kapas dalam beberapa saat, dan sapu.

20102011745

ini dengan sekali sapuan.yang paling degil ialah gam.(memangla.bukan sisa, kan?)

20102011746

sememangnya, produk ni bukan berjanji kosong. bersih. tempat yang aku sapu gam bulu mata palsu tu tak rasa lekit pun. lagipun,  produk tak meninggalkan kesan minyak yang ketara, tak macam sesetengah produk eye & lip makeup remover yang lain.

jadi aku memang suka lah dengan makeup remover ni(lagipun aku memang guna mekap remover biore cleansing oil, dan aku suka sangat)!

p/s : oh..dan aku ada rasa macam nak buat giveaway..agaknya ada tak sesiapa nak join? risau la..

2 comments:

Nor said...

laju benar dia bab2 tutorial make up ni.. nanti semoga makin berkembang kerjaya dalam bidang ni juga ya.. produk baru ya.. mcm2 ada kat pasaran skrg cumatinggal kena pilih dgn bijak shj ;-)

Nina.nuraisyah said...

produk ni best..kalo dpt best nyer..thanks 4 sharing..<3