Pages

ORYSENSE

Orysense

“My Happiest Moment”

my happiest moment? hmmm...banyak momen gembira aku dah lalui..ada yang ada gambar, ada yang tak...tapi aku rasa saat paling gembira aku adalah masa aku masih belajar diploma dekat melaka..banyak kenangan pahit manis masa dekat sana...
ini adalah gambar classmate archimer original 1st batch. sangat  rindu mereka...huhu...masa ni kami pergi buat site visit seminggu dekat langkawi. that was really precious moment for me..yelah..masa tu kamera digital sangat mahal. gambar ni dari kamera filem..scan punya...klasik kan??sebab tu gambar-gambar  masa ni sangat berharga....

dalam gambar ni ada beberapa orang yang sudah berumah dan bertangga, ada yang bertemu jodoh dengan rakan sekelas, bertemu dan berkenalan dengan encik hanil..

dan kini haluan sudah masing-masing tetapi dalam hati mereka kadalah teman sekelas terbaik yang aku pernah ada. jadi bersama mereka adalah momen terindah dan paling gembira.

2 comments:

Nalisa Syahira said...

hari tu cikgu baru suruh buat karangan mcm tajuk dekat entry tu . hee .

Unknown said...

@Nalisa Syahirahehe...tajuk macam ni la best..boleh goreng habis-habis..