Pages

ORYSENSE

Orysense

::RANDOM POST:: BARANG BARU..OYEAH!

hari tetiba dapat call.
ada parcel!
encik suami ingat aku ada beli barang online..
tapi sebenarnya tak pun...

aku dapat free full size sun block dari kao malaysia!

meh tengok apa aku dapat.
abaikan sepah-sepah itu. aku tengah berkemas nak pindah rumah okey.

dari kiri: penutup mata waktu tidur, Biore UV Aqua Rich Watery essence Water base, Biore UV Aqua Rich Watery cream Whitening dan air mineral.

aku belum cuba lagi..yelah, kan baru sampai, mana sempat nak guna lagi. tapi untuk makluman, yang tiub biru tu sesuai digunakan pada muka dan badan jadi rasanya yang tiub biru tu sesuai sangat kalau nak digunakan berjimba di tepi pantai yang indah! hehe..yang tiub putih tu pulak sesuai untuk muka sahaja dan boleh dijadikan sebagai base make up. apapun tunggu sahaja review aku ye. lalala..

p/s: sebelum ni aku ada juga review sun block dari biore gak. klik sini untuk baca.