Pages

ORYSENSE

Orysense

PENAT

baru sampai dari kampung pukul lebih kurang pukul 10 malam tadi.
bulan ini akan jadi bulan sibuk aku.
hujung bulan ni aku bakal pindah rumah, jadi tak akan tinggal lagi di semenyih...selamat tinggal sungai tekala yang sejuk!!
pindah rumah bermakna kekeringan poket.
oh..poket aku dah lama kering pun.
haish....

tapi itu bermakna aku semakin hampir dengan kampung halamanku.
seboleh mungkin nak jugak dekat perak tu...memang anak jati perak sungguh aku ni. XDD!!

p/s: esok aku nak tunjuk sesuatu. doakan aku tak terlalu sibuk atau penat. sekian.

4 comments:

Husna Adnan said...

Makin jauhlah kita, tapi pasti itu yang terbaik, kan? Tak adalah asyik tinggal seorang di rumah. Apa pun, moga selamat semuanya! :D

Unknown said...

@Husna Adnanyup.makin jauh. huhu..tapi itu yg terbaik. kasihan encik suami kena stayback di opis 5 hari 4 malam. sampai sakit2 badan. :)

Husna Adnan said...

Aah, korang dua-dua kesian kan. Nanti dah ada baby, takkan nak stay back lagi kan? All the best la eh!

BTW, komik AKC itu belum siap cetak, kata Abang Lobak. Tak sempat nak kejar pesta buku hari itu sebab printer dah sesak sangat.

Unknown said...

@Husna Adnan
oh..begitukah? terpaksa bersabar ni.hihi..