Pages

ORYSENSE

Orysense

TERLEPAS 'DATE'

hari ni, lebih kurang pukul 5 petang tadi, dapat panggilan telefon

aku: hello..
n: hello, ini puan saliha ke?
aku:(dalam hati:nama aku salhah, kalau ikut sebutan arab 'sholhah') ya, saya.
n: kenapa puan tak datang appointment hari ni ye?
aku: eh? bukan esok ke?(sambil kelam kabut tengok buku merah, kemudian tepuk dahi)
n: hari ni puan. maaflah, saya tak boleh set tarikh untuk esok, jadi boleh puan datang hari selasa, 8/5?
aku: boleh. maaflah. saya betul-betul ingat esok. sorry sangat-sangat.
n: tak apalah. cuma lain kali tengok tarikh dekat buku merah betul-betul ye..
aku: baik..terima kasih!
n: sama-sama.

*perbualan sudah diubah suai sedikit.

begitulah aku. memang selalu cuai. salah aku lah...nasib baik nurse tu tak marah...hihi....

No comments: