Pages

ORYSENSE

Orysense

BUSUK PUNYA ORANG. B***I LAGI WANGI.

maaf lah kalau tajuk entri macam kasar.
tapi aku baru je sampai semenyih ni..bukak internet dan wooo....nampak entri dari meowmania tentang petboarding yang tak bertanggung jawab.
memang C****A punya manusia.

sedih...sampai ada yang mati...mesti yang lain trauma habis....

buat masa ni misi menyelamat masih dijalankan.
aku memang tak dapat buat apa-apa, memandangkan aku seorang.
nak keluar semula bukan dekat semenyih-pj.
dan kucing aku sendiri tengah cuba adapt suasana baru kat semenyih ni..

update terkini boleh jenguk page KTAJ

harap-harap semua berakhir dengan baik...bagi owner yang kehilangan..banyak-banyak bersabar...

8 comments:

tqahmisdar said...

i ada hantar kucing kat situ...sedih sgt tgk dorg...kurus n dipisahkan..kotor!! sedih sgt hati ni..

Salhah Suhot said...

yeke..sian kucing awak..kucing ok?

meowwmania said...

berat mata memandang berat lg yg memikul :(

smoga Allah memberikan hukuman yg setimpal kpd mereka yg melakukan kezaliman itu..

norien arshad said...

mcm xsgup nk bc n tgk ..sdh .. kuceng pown ad ilang kt kg smpi 4 eko.xpnh2 ilang time rye

Salhah Suhot said...

@meowwmaniabetul tu.harap2 lain kali perkara macam ni tak berulang lagi.kesian sangat.

Salhah Suhot said...

@norien arshadnoen, kesian gile noen..kurus-kurus..eh,anak-anak aku dah bukak mata...yang sepet tu cm nak sakit mata la..

Husna Adnan said...

Memang membencikan Petknode itu! >____<

Salhah Suhot said...

@Husna Adnantu la...kesian sangat.apelah salah kucing tu semua