Pages

ORYSENSE

Orysense

LIOELE'S SAMPLE

huhui..ingat tak aku ad dapat sampel beberapa jenis bb cream dari lioele?
aku dah buka dan cuba(tak boleh tahan lah nak cuba..)

huhui..best kot...tapi memandangkan bb cream yang aku ada masih banyak isinya er..aku kena lah tahan nafsu membeli mekap ni..lagipun aku nak kena lengkapkan isi rumah dulu..T-T

1. Lioele Dollish Vita-BB cream(purple)
dia punya isi macam revlon beyond natural.sesiapa nak nampak muka jadi cerah dan segar sesuai ni. oh, finishing matte.muka memang nampak licin macam doll.cool kan?

2. Lioele Beyond Solution BB cream
banyak review yang bagus tentang bb cream ni. pada aku boleh tahan gak. finishing semi matte. tak ada spf.

3.Lioele Water drop BB cream
ini aku rasa paling sesuai dengan aku(t-zone berminyak, pipi dehydrated.kurang air). kulit rasa lembut dan sejuk je bila pakai. mungkin lepas ni aku stick dengan water drop bb cream atau dollish bb cream kot.heehee...

ada lagi satu sampel belum buka.nanti-nanti lah.sebab aku tak ada mood nak bermekap akhir-akhir ni..huhu

oh.produk lioele ni boleh dibeli di kaunter parkson sg.wang,pakrson the mall(dekat pwtc) atau beli online kalau kamu bukan dekat dengan kl.

boleh tengok produk dekat facebook Lioele dan like page okey?