Pages

ORYSENSE

Orysense

CERITA RAWAK

huiii...lama gila tak update...kekangan kewangan menyekat aku topup internet prepaid ni...huhu...
aku dah mula duduk rumah baru.yang kosong.tak ada tv.tak ada peti ais.tak ada mesin basuh(WHAAAT??)..tapi tak apa lah..sikit-sikit lengkapkan rumah.

mujur aku ada empat ekor kawan..hihi...

siapa lagi, kalau bukan kucing-kucing aku tu...

jujurnya memang banyak sangat aku nak cerita tapi, tak tahu macam mana nak cerita..huhui...

tak apalah, biar aku kumpul bahan cerita dulu ya...
sebab aku punya broadband ni sangatlah sedikit limit datanya...mungkin aku akan kurang update tapi aku akan berusaha sedaya upaya sekurang-kurangnya seminggu sekali, buat masa inilah...(sehingga aku pasang internet)..tak ada tv tak kisah..tak ada internet...boleh mati bosan aku..heehee..

7 comments:

Nizam Pac said...

post yang berkualiti lebih baek dari post banyak2 tapi kurang cerite. kompol dulu cerite banyak2.

norien arshad said...

tenet itu pentingggg sangat tok mendonlot hahahaha

meowwmania said...

tu untungnya ada kekor kekor tu, leh wat peneman dan penghibur :)

Salhah Suhot said...

@norien arshadtahu tak apa

Salhah Suhot said...

@meowwmaniabetul.nasib baik ade kekor-kekor...ni dah tambah lagi dua...

Salhah Suhot said...

@Nizam Pacbaik tuan!

sekamar rindu said...

salam..

singgah malam sambil folo ur blog..