Pages

ORYSENSE

Orysense

LEPAK-LEPAK SELAMBA KATAK...

hehehe....rindu kot dekat shah alam tercinta...
dah lama tak datang...akhirnya malam ni aku lepak juga shah alam..dekat rumah pink...wee!!!!
yup...aku ada dekat shah alam malam ni...esok bercuti tak bergaji...wuuu T-T...
itupun sebab nak pergi unisel esok...nak selesaikan urusan yuran....hmmmm...

tapi tak apalah...sebab aku lepak-lepak dengan nisa kay...weee!!!!dah dalama tak berjimba dengan beliau...
ngehehe....okeylah...aku dah tak ada cerita lah.....

nanti aku cari cerita kejap okey??

3 comments:

norien arshad said...

yelaaa bejimba ngan beliau je .. tapi xsmpt bejimba ngan ak kan ....huhuhu ... t next time kite bejimba eh .. nak g MPH !

Unknown said...

@norien arshaddah beliau yang menjawab komen ini sibuk...

Nor said...

uikkss ngumpat.. oww..