Pages

ORYSENSE

Orysense

DALAM SAKIT TERSIHAT SEKEJAP

semalam aku muntah-muntah dan ci...er..malu ah nak sebut...hari ni pun terpaksa mc memandangkan aku masih terketar-ketar nak berjalan.hehe..

tapi dengan tak disangka-sangka dapat mesej dekat fb, aku menang contest...weee!!!
tersihat sekejap.memanglah. dapat hadiah utama tu...hehe...

contest yang aku join tu adalah contest yang ini

mungkin rezeki nak jadi pengantin agaknya...
apapun..Syukur Alhamdulillah...

akan ada review kedua nanti InsyaAllah

4 comments:

meowwmania said...

wahh tahniah tahniah...

setiap kejadian tu ada hikmah kan ;)

Nor said...

tahniah... !!

Salhah Suhot said...

@meowwmaniabetul3x...cuma sebab mc semalam kena ot hari ni..hehe..baru balik kerja ni

Salhah Suhot said...

@Norterima kasih!